Livrare si retur

Livrare si Retur

Bine ati venit la pagina noastra dedicata informatiilor despre livrare si retur. Ne dorim sa va oferim o experienta placuta si fara probleme in ceea ce priveste procesul de livrare si posibilitatea de returnare a produselor achizitionate de la noi. Va rugam sa cititi cu atentie informatiile de mai jos pentru a intelege mai bine politica noastra in aceste domenii.

Plasarea Comenzii

Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru este simpla si rapida. Iata pasii pe care trebuie sa-i urmati:

1. Navigati pe site-ul nostru si selectati produsele dorite.
2. Adaugati produsele in cosul de cumparaturi.
3. Accesati cosul de cumparaturi si verificati produsele adaugate.
4. Finalizati comanda completand informatiile de livrare si de plata.
5. Confirmati comanda si plasati-o.

Livrare

Oferim doua optiuni principale de livrare: Easybox si Livrare Standard. Livrarea se va face in general intre 2 si 5 zile lucratoare, in functie de tipul de livrare ales si de locatia de destinatie. Pentru livrarea la Easybox, veti putea sa ridicati comanda de la unul dintre punctele de ridicare alese, iar pentru livrarea standard, curierul nostru va va livra comanda la adresa specificata in timpul procesului de comanda.

Retur

Daca pentru orice motiv nu sunteti complet satisfacut cu produsele achizitionate de la noi, va oferim posibilitatea de a le returna in termen de 1 4 zile de la primirea comenzii. Procedura de retur implica urmatorii pasi:

1. Completati formularul de retur disponibil pe site-ul nostru sau contactati-ne pentru asistenta.
2. Ambalati produsele in mod corespunzator si returnati-le la adresa specificata. Produsele trebuie sa fie in starea initiala cu toate accesoriile si nedeteriorate.
3. Rambursarea sumei platite sau inlocuirea produselor va fi efectuata in termen de 14 zile de la data comenzii. Pentru rambursarea sumei este necesar sa ne oferiti un numar de cont unde putem efectua transferul.
4. Costurile de transport pentru retur sunt, in general, suportate de catre client, cu exceptia cazurilor in care produsul este defect sau gresit livrat.

Intrebari si Raspunsuri (Q&A)

1. Cum pot urmari comanda mea?

- Veti primi un numar de urmarire prin e-mail sau prin intermediul contului dvs. pe site-ul nostru, astfel incat sa puteti monitoriza stadiul livrarii comenzii dvs.

2. Care sunt optiunile de plata disponibile?

- Acceptam mai multe metode de plata, inclusiv carduri de credit/debit, si plata la livrare (ramburs). Folosim procesator de plati integrat pentru a oferi 100% siguranta tranzactiilor Dumneavoastra

3. Ce se intampla daca comanda mea este deteriorata sau pierduta in tranzit?

- Va rugam sa ne contactati imediat si vom investiga situatia pentru a rezolva problema cat mai rapid posibil.

4. Pot modifica sau anula comanda dupa ce am plasat-o?

- Daca doriti sa faceti modificari sau sa anulati comanda, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil si vom face tot posibilul pentru a va ajuta. Dupa expedierea comenzii anularea este posibila insa se va incerca livrarea coletului de catre compania de curierat.

5. Care sunt tarifele de livrare pentru comenzile internationale?

-Tarifele de livrare pentru comenzile internationale variaza in functie de destinatie si greutatea coletului. Acestea vor fi afisate in timpul procesului de checkout, inainte de finalizarea comenzii.

6. Pot alege o data si o ora de livrare specifica pentru comanda mea?

- In prezent, nu oferim optiunea de a alege o data si o ora de livrare specifica. Cu toate acestea, puteti monitoriza livrarea comenzii dvs. si puteti primi notificari despre momentul estimat al livrarii.

7. Pot returna un produs achizitionat online la un magazin fizic?

- In general, produsele achizitionate online trebuie returnate conform politicii noastre de retur si trebuie sa fie trimise la adresa specificata. Cu toate acestea, va rugam sa ne contactati pentru a discuta optiunile disponibile, in functie de circumstante.

8. Care sunt conditiile pentru returnarea produselor?

- Produsele trebuie sa fie in stare noua, neutilizate si in ambalajul original pentru a putea fi returnate. Va rugam sa consultati politica noastra de retur pentru mai multe informatii detaliate.

Contactati-ne

Daca aveti intrebari sau nelamuriri suplimentare cu privire la livrare sau retur, nu ezitati sa ne contactati. Echipa noastra dedicata serviciului clienti este aici pentru a va ajuta si a va oferi asistenta in orice fel posibil.

Va multumim pentru increderea acordata si pentru alegerea de a face cumparaturi la noi!

Echipa noastra,
Vixev